手機剪片·由揀App開始!

想用手機學剪片但唔知點開始好?學剪片之前,首先要學識揀一隻岩自己用嘅剪接應用程式!

Android手機剪片應用程式比較

推介的三款手機剪片應用程式,適合唔同程度的用家:

1. VLLO –  簡單易用,初學者適用

VLLO介面相當簡單易用,可輕鬆套用主題模板,快速製作影片,適合剪片新手。同時,亦具備其他功能如添加文字及背景音樂、過場效果、動態貼紙、聲音錄製。不過,免費版不支援多圖層剪接,如果想製作複雜的影片效果,就不太適合了。

2. KineMaster –  功能強大,適合進階、有要求的用家

KineMaster功能比VLLO齊全,支援多圖層剪接,具備色彩調整工具,適合需要對影片進行較多後製的用家。不過,缺點是免費版有浮水印,稍微影響美觀。

3. Adobe Premiere Rush- 專業級跨平台軟件

Adobe Premiere Rush可謂是最強大的手機剪輯應用程式,雖然需要收費,但功能全面並且專業。而且,檔案能夠透過電腦的Adobe Premiere Pro讀取,方便剪片高手為影片添加更多效果,進行高階後製。